- الوانی، سید مهدی(1378). مدیریت عمومی. تهران: نی.
- جوادی آملی، عبداله(1382). حیات حقیقی انسان در قرآن. قم: اسراء.
- خوانسارى، آقا جمال محمد بن حسین(1366). شرح بر غرر الحکم و درر الکلم. ترجمه غلامرضا خسروی حسینی. تهران، دانشگاه تهران، چاپ چهارم.
- دانایی فرد، حسن، و مجتبی امامی. 1386 . استراتژی های پژوهش کیفی: تأملی بر نظریه پردازی داده بنیاد. اندیشة مدیریت، 1(2): 69-97.
- دانایی فرد, ح., مومنی, ن. (1387). تئوری رهبری اثربخش از دیدگاه امام علی (ع) استراتژی تئوری داده بنیاد متنی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات انقلاب اسلامی، 4(14)، 75-110).
- داناییفرد، حسن و احسان رهبر کلیشمی(1389). «راهکارهای تحول فرهنگی در سازمانهای ایمانمحور: مورد مطالعه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی». مطالعات انقلاب اسلامی، سال هفتم، ش 23: 215-191.
- رضائیان، علی(1385). مبانی سازمان و مدیریت. تهران: سمت.
- زارعی متین، حسن(1378). «تبیین الگوی فرهنگ سازمانی مبتنیبر ارزشهای اسلامی در محیط کار و اثر آن بر رضایت تیمی». فرهنگ مدیریت، سال اول، ش 1: 138-119.
- Alvani, M. (1999). PublicManagement. Tehran: Nashre Ney. (in Persian)
- Borman, W.C. and Motowidlo, S.J.(1997). Task performance and contextual performance: the meaning for personnel selection research, Human Performance, Vol. 10, pp. 99-109.
- Brief, A. P., & Motowidlo, S. J.(1986). Prosocial organizational behavior. The Academy of Management Review. 11. 710-725.
- Beauchamp, T.L. & J.F Childress (1983). Principles of Biomedical Ethics (2nd ed). New York: Oxford University Press.
- Caldwell, C., Truong, D., Linh, P. and Tuan, A.(2011). Strategic human resource managementas ethical stewardship, Journal of Business Ethics, Vol. 98 No. 1, pp. 171-182.
- Danaei Fard, H & E. Rahbar (2010). “Cultural Change In faith Based Organizations”. Journal of Islamic Revolution Studies, 7 (23): 191-215. (In Persian).
- Fromm, E. (1956). The Art of Loving. Harper Collins, New York, NY.
- Javadi Amoli. A. (2003). Guidance in Quran. Qhom: Esra Publication. (In Persian).
- Kaplan, E. M., and Cowen, E. L. (1981).Interpersonal helping behavior of industrial foremen. Journal c f Applied Psychology, 5, p. 633-638.
- Katz, D. (1964). “The Motivational Basis of Organizational Behavior”. Behavioral Science, 9: 131-146.
- Katz, D. & R.L. Kahn (1966). The Social Psychology of Organizations. Wiley, New York, NY.
- Khansari, Agha Jamal M. (1987). GHorarol Hekam Va Dorarol Kalem. Tehran: University of Tehran publications. (In Persian)
- Mayer, R.C., Davis, J.H. and Schoorman, F.D.(1995), An integrative model of organizational trust, Academy of Management Review, Vol. 20 No. 3, pp. 709-734.
- Murphy, Liam B., 1993, The Demands of Beneficence,” Philosophy and Public Affairs, 22: 267–92.
- Organ, D.W. (1988). Organizational Citizenship Behavior. Lexington, Massachusetts: D.C. Heath and Company.
- Rezaeian, Ali. (2006). Management Principles. Tehran: Samt Publications. (In Persian).
- Schein E.H. (1985). Organizational Culture and Leadership. San Francisco: Jossey-Bass.
- Smith, C. A., Organ, D. W., & Near, J. P. (1983). Organizational citizenship behavior: Its nature and antecedents. Journal of Applied Psychology, 68, 653-663.
- Van Dyne, L., Graham, J. W., & Dienesch, R. M.(1994). Organizational citizenship behavior: Construct redefinition, measurement and validation. Academy of Management Journal, 37, 765-802.
- Zarei Matin. H. (2000). Exploring Islamic-Values based Organizational Culture in workplace and its effect on team saticfaction. Journal of management culture,1(1): 119-138.