منابع
- ابراهیمیان، سیدحسین(1378). معرفتشناسی در عرفان. قم: دفتر تبلیغات اسلامی.
- احمدی، حسینعلی(1392). بررسی و تحلیل شهود و نقش آن در تصمیمگیری و پدیدار شدن استراتژیهای بنگاههای اقتصادی، سازمان مدیریت صنعتی، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرائی.
- استراوس، آنسلم و کوربین جولیت(1387). اصول روش تحقیق کیفی: نظریه مبنایی، رویّهها و شیوهها. ترجمه بیوک محمدی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
- داناییفرد، حسن و سید مجتبی امامی(1386). «استراتژیهای پژوهش کیفی: تأملی بر نظریهپردازی دادهبنیاد». اندیشۀ مدیریت، سال اول، ش 2.
- طباطبایی، سید محمدحسین(1374). تفسیر المیزان. ترجمه سید محمدباقر موسوى همدانى. قم: دفتر انتشارات اسلامى جامعه مدرسین حوزه علمیه. (نرمافزار جامع تفاسیر نور)
- مطهری، مرتضی(1377/الف). مجموعه آثار؛ امدادهای غیبی. تهران: صدرا.
- مطهری، مرتضی(1377/ب). مجموعه آثار؛ نبوت. تهران: صدرا.
- مهرابی، امیرحمزه؛ حسین خنیفر، علینقی امیری، حسن زارعی متین و غلامرضا جندقی(1390). «معرفی روششناسی دادهبنیاد برای تحقیقات اسلامی». مدیریت فرهنگ سازمانی، ش 23.
- Cavanagh, G.F. & M.A. Hazen (2008). Sustainability, Spirituality, and Discernment or Discernment Upholds Sustainability. Palgrave Macmillan, New York, NY, 35-50.
- Covin, J.G.; D.P. Slevin & M.B. Heeley (2001). “Strategic Decision-Making in an Intuitive vs. Technocratic Mode, Structural and Environmental Considerations”. Journal of Business Research, 52: 51-67.
- Danaeifard, H. & S.M. Emami (2007). “Qualitative Research Strategies: Reflections on Ground Theory”. Management Thought, No 2.
- Dane, E. & M.G. Pratt (2007). “Exploring Intuition and its Role in Managerial Decision-Making”. Academy of Management Review, 32 (1): 33-54.
- Ebrahimian, S.H. (1999). Epistemology in Mysticism. Qom: Islamic Propaganda Office.
- Elbanna S.; J. Child & M. Dayan (2013). “A Model of Antecedents and Consequences of Intuition in Strstegic Decision Making”. Long Range Planning, 46: 149-176.
- Fernández, Walter D. (2004). “Using the Glaserian Approach in Grounded Studies of Emerging Business Practices”. Electronic Journal of Business Research Methods, 2(2).
- Fernando, M. & B. Jackson (2006). “The Influence of Religion-based Workplace Spirituality on Business Leaders’ Decision-Making: an Interfaith Study”. Journal of Management and Organization, Vol. 12, 1: 23-39.
- Frantz, R. (2000). “Intuitive Elements in Adam Smith”. Journal of Socio-Economics, 29: 1-19.
- Khatri, N. & H.A. Ng (2000). “The Role of Intuition in Strategic Decision Making”. Human Relations, 53 (1): 57-86.
- Leybourne, S. & E. Sadler-Smith (2006). “The Role of Intuition and Improvisation in Project Management”. International Journal of Project Management, 24: 483-492.
- Liu, G. & Y. Song (2009). The Interplay of Rationality and Intuition in Strategic Decision Making. Master Program, Linkopings Universitet, Department of Management & Engineering.
- Matzler, K.; F. Bailom & T.A. Mooradian (2007). “Intuitive Decision Making”. MIT Sloan Management Review, 49 (1): 13-15.
- McGee, J.J. and Delbecq, A.L. (2003), “Vocation as a critical factor in a spirituality for executive leadership in business”, in Willians, O.F. (Ed.), Business, Religion, and Spirituality: A New Synthesis, University of Notre Dame Press, Notre Dame, IN, pp. 94-110.
- Mehrabi, A.; H. Khanifer, A. Amiri, H. Zarei & Gh. Jandaghi (2011). “Introduction of Fundamentals of Methodology for Islamic Research”. Organizational Culture Managemen, No 23.
- Miller, C.C. & R.D. Ireland (2005). “Intuition in Strategic Decision-Making, Friend or Foe in the Fast-Paced 21st Century”. Academy of Management Executive, 19: 19-30.
- Motahari, M. (1998). Divine Help. Tehran: Sadra Publishing.
- Motahari, M. (1998). Prophecy. Tehran: Sadra Publishing.
- Reichertz, Jo. (2010). “Abduction: The Logic of Discovery of Grounded Theory”. Forum: Qualitative Social Research. 11 (1). Available at: Art. 13, http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:0114-fqs1001135.
- Sadler-Smith, E. & E. Shefy (2004). “The Intuitive Executive, Understanding and Applying ‘gut feel’ in Decisionmaking”. Academy of Management Executive, 18: 76-91.
- Shakunm M.F.(2006). Spiritual Rationality: Integrating Faith- Based and Action, Group Decision and Negotiation, 15, 1-15.
- Strauvs, A. & J. Courbin (2008). Principles of Qualitative Research Methodology. Translation by B. Mohammadi. Tehran: Institute of Humanities and Cultural Studies.
- Tabatabaei, S.M. (1995). Tafsir Almizan. Translation by S.M. Mousavi Hamedani. Qom: Islamic Publications.
- Sinclair, M., Ashkanasy, N.M., 2005. Intuition, myth or a decision-making tool? Management Learning 36, 353e370.
- Vasconcelos, A.F. (2009). “Intuition, Prayer, and Managerial Decision-Making Processes: a Religion-based Framework”. Management Decision, Vol. 47, Iss: 6: 932.